Nee, bij Cadeautjes.nl ben je niet aan een minimum bestelbedrag gebonden.
Nee, bij Cadeautjes.nl ben je niet aan een minimum bestelbedrag gebonden.
Wij zullen jouw telefoonnummer alleen gebruiken om eventuele vragen rondom je bestelling op te kunnen lossen. Hiermee worden eventuele problemen sneller opgelost en ontvang je je bestelling sneller.
Onze bankgegevens zijn:
Rekeninghouder: Geschenkidee D&A GmbH
IBAN: DE97100701240116069601
BIC: DEUTDEDB101
Let op dat je het bestelnummer als betalingsomschrijving vermeldt. Wij kunnen de betaling dan sneller verwerken en je bestelling eerder verzenden.
Wanneer er een fout bij het bestellen is gemaakt, bijvoorbeeld te veel of te weinig aantallen van een cadeau, de verkeerde maat of het verkeerde afleveradres, neem dan contact op via 020-8082808, per e-mail info@cadeautjes.nl of via ons contactformulier.
Het is voor ons vaak nog mogelijk de bestelling aan te passen. Wacht hierom alstublieft met zelf een nieuwe bestelling te plaatsen!
Het kan zijn dat onze website niet correct functioneert wanneer je een oudere versie van je internetbrowser gebruikt. Zorg ervoor dat je altijd de laatste versie gebruikt, ook in verband met je veiligheid op het internet. Wanneer je de laatste browserversie gebruikt maar onze website werkt nog steeds niet naar behoren, verwijder dan je cookies en cache. Dit zijn tijdelijke bestanden die het gebruik van websites versnellen, maar soms het functioneren verstoren. Je kunt de cookies en cache verwijderen in het menu 'Instellingen' van de browser. Laad onze website dan opnieuw en alles zou weer naar behoren moeten functioneren.
Bij voortdurende problemen willen we je verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen via het contactformulier of per e-mail info@cadeautjes.nl.
Het kan enkele minuten duren voordat je de bestelbevestiging ontvangt, afhankelijk van het e-mailadres (@gmail.com, @hotmail.com, etc.) dat je gebruikt. Mocht je binnen het uur nog geen bestelbevestiging van ons hebben ontvangen, controleer dan je spambox.
Het kan ook zijn dat je het bestelproces vroegtijdig hebt afgebroken. Wanneer je wel een betaalbevestiging hebt, maar geen bestelbevestiging ontvangen hebt, verzoeken we je de betaalbevestiging per e-mail aan info@cadeautjes.nl te sturen zodat wij dit kunnen controleren. Wij zullen de fout dan zo snel mogelijk rechtzetten.
Wanneer je vragen over omruiling of vervanging hebt, verzoeken we je ons per e-mail info@cadeautjes.nl of via het contactformulier te schrijven. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten.
Om een retourlabel te ontvangen neem je contact op via info@cadeautjes.nl of het contactformulier. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten.
Dit is geen enkel probleem, niets is leuker dan een cadeautje als totale verrassing te laten bezorgen. Bij het opgeven van het factuuradres kun je kiezen om de bezorging op een ander adres te laten plaatsvinden. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Wanneer de eerste bezorgpoging niet is gelukt, kun je eventueel bij DHL aangeven de volgende bezorging bij een DHL postpunt te laten plaatsvinden.
Let op dat je bij het factuuradres wel je eigen adres opgeeft, anders zal de ontvanger de waarde van de cadeaus te weten komen.
Je kunt je bestelling volgen nadat je bent ingelogd op Cadeautjes.nl. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Mijn bestellingen' en je kan de status van de bestelling opvragen.
Na aanmelding en bevestiging voor onze nieuwsbrief ontvang je van ons de waardeboncode per e-mail. Om deze te kunnen gebruiken leg je de producten die je wilt kopen in je winkelwagen. Klik in de winkelwagen op 'Waardeboncode', voer de kortingscode in het veld in en klik op 'Inwisselen'. Het kortingsbedrag zal direct in mindering worden gebracht.
De machines die we gebruiken zijn vaak aan het alfabet gebonden en kunnen bijvoorbeeld geen tekens zoals <, > of ~ graveren. Combinaties zoals <3 zijn daarom niet altijd mogelijk. Ook emojis kunnen niet worden gegraveerd. Letters met accenten zoals é of ë zijn uiteraard gewoon mogelijk.
Wanneer je op werkdagen vóór 14.00 uur bestelt en per iDEAL, creditcard of PayPal betaalt, zal de bestelling dezelfde dag nog verzonden worden en ontvang je het pakket in 2-3 werkdagen op het opgegeven afleveradres. De levertijd van 2-3 werkdagen is misschien iets langer dan je gewend bent, dat komt omdat wij onze producten vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
Wanneer je de bestelling per overboeking betaald, zullen wij de bestelling verwerken zodra wij de betaling bevestigd hebben. Afhankelijk van je bank kan het 2-4 werkdagen duren voordat wij de betaling kunnen registreren. Zodra wij de betaling bevestigd hebben, is de levertijd nog 2-3 werkdagen.
Onze partner DHL Parcel bezorgt de pakketten van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 21.00 uur. Op de trackingpagina, waarvan je de link in de verzendbevestiging krijgt, is te zien op welke dag en in welk tijdvlak het pakket bezorgd gaat worden.
Voor de eerste bezorgingpoging is het helaas niet mogelijk een eigen keuze in datum en tijdstip te maken, DHL Parcel plant deze in.
De bezorger van DHL Parcel biedt de bestelling aan op het aangegeven afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan laat de bezorger een kaartje achter. Je kunt vervolgens op de website van DHL Parcel kiezen uit drie opties:
Mocht je geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt het pakket de volgende bezorgdag weer aangeboden. Welke dag dit is zal ook op het kaartje worden aangegeven.
Als de bezorger het pakket vier keer tevergeefs heeft geprobeerd te bezorgen, dan zal het pakket terug naar ons worden gestuurd. Wij zullen je dan terugbetalen zodra wij het pakket weer in ontvangst hebben genomen. Gepersonaliseerde producten kunnen wij niet retour nemen.
Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail info@cadeautjes.nl.